OVER WAT JE OP ZONDAG DOET (10-9-20)

We wisten het niet zo goed. Startzondag. Maar niet eten met z’n allen, of toch wel, buiten immers, anderhalve meter, nee we doen het toch niet.
Maar wat dan? Helemaal niets? En we hebben al zo weinig!
En wat we in alle clubjes en commissies van de kerk zien gebeuren: we laten het ook maar een beetje gáán, en nemen onze besluiten op heel korte termijn. Niemand weet immers wat de lange gaat brengen. Zo is het dan.

Dat gezegd hebbende. Gaan we wel iets doen, volgende week. Of nou, we gaan eigenlijk heel véél doen.
Op zaterdagmiddag is er voor de kinderen van de kinderkerk een leuke activiteit, en ’s avonds voor de tieners ook.
Op zondagmorgen een feestelijke dienst met de welbekende band 4Tune (wel even reserveren), interactief, en met een verrassing voor alle kinderen. Vervolgens is er coronaproof koffie en daarna begint een heel leuke puzzeltocht waarbij je op zoek gaat naar twaalf Bijbelse verhalen, in en rond Oostvoorne. Er is een fiets- en een autovariant. Zodat echt iedereen kan meedoen.
De tocht eindigt bij Vers van Voorne, waar we elkaar in alle ruimte kunnen ontmoeten, er is een broodje en een drankje, de laatste Bijbelse voorstelling, en de dominee is er ook.
We hopen echt dat jong en oud zich aanmeldt om mee te doen, ook degenen die nog niet naar de kerk willen komen.
We denken dat dit een fijne en veilige manier is om toch weer eens wat samen te doen.

Aanmelden mag bij de dominee: predikant@kerkoostvoorne.nl tel. 0181770040 of 0641664516

O en dan is het nog niet klaar hè. Van 16-20u is er nog een twintigersevent: zin, eten en drinken.
Ben je tussen de 20-30 dan ben je, of word je bij deze, daarvoor uitgenodigd. In de Dorpskerk hè. Waar anders.

En wat vinden jullie van mijn prachtige nieuwe aanwinst? Niet uit ons eigen Vervolg dit keer, maar wel een kringloopexemplaar.
Sorry hoor, ik hou nu eenmaal een beetje van kitsch. En van alles wat Bijbels of religieus geïnspireerd is.
Jullie weten natuurlijk allemaal welk verhaal dit is en waar het staat.
Dus deze zit er niet bij, in de puzzeltocht. Jammer hè.