FIETS OP SLOT (15-9-20) FIETS OP SLOT (15-9-20)

Ja je kan dus ook op vier wielen hè. Er is een speciale variant voor de auto. We dachten daarbij aan degenen die misschien liever nog grotere gezelschappen mijden. Dat die dan ook weer een keertje mee kunnen doen. Die misschien wel heel Bijbelvast zijn. En al die verhalen in één keer raden. En aan het einde van de puzzelrit even op heel veilige afstand een babbeltje kunnen maken. Zien we jullie?

De aanmeldingen voor de fietspuzzeltocht druppelen wel al binnen, leuk! Het fietsen zal met de weersvooruitzichten een heerlijkheid worden en geen problemen opleveren, niet te lang en niet te kort. De puzzel daarentegen is wel een beetje moeilijk, denken wij. We weten eerlijk gezegd zelf ook niet of we alles zouden raden als we het niet zelf bedacht hadden. Maar ja, er staat dan ook wat op het spel, dat dan weer wel. Eeuwige roem. En een leuke prijs. Of hadden we dat allemaal al vanzelf, in de kerk, roem en prijs? Daar kom ik nog op terug. Na zondag, oké?

Nog even een keer de feiten: startzondag 20 september aanstaande. Feestelijke dienst met de band 4Tune om 9.30u. Daarna puzzeltocht langs 12 Bijbelse verhalen, raad ze allemaal. Start vanaf 11u vanaf de Dorpskerk. Wie niet in de dienst was, kan zich na de dienst melden voor de koffie en de start van de tocht. Er is een fiets- en een autovariant, beide duren ongeveer anderhalf uur. De tocht eindigt bij Vers van Voorne in Tinte, waar een broodje en een drankje worden uitgereikt en we elkaar coronaproof kunnen ontmoeten. Zelf ben ik daar ook, om iedereen op te wachten. Gelieve voor beide afzonderlijk aan te melden: de dienst om 9.30u, en de puzzeltocht vanaf 11u. Predikant@kerkoostvoorne.nl 0181770040/0641664516

Lied: Vertrouw op God maar zet wel je fiets op slot (Countru Trailband met Piet Smit)