PGO Nieuwsbrief 2023 - 5 mei 2023

Aanvang: 9:30 uur
Liturgie

COLLECTE
Collecte Kerk in Actie -  Noodhulp Oekraïne.
Op 5 mei vierden wij bevrijdingsdag. Niet iedereen leeft in vrijheid. We leven mee met mensen die lijden onder de gevolgen van oorlog. Door de jarenlange economische crisis in Oekraïne hadden al veel inwoners grote moeite om de eindjes aan elkaar te knopen, maar de grootschalige oorlog zette alles op zijn kop. Kerken in Oekraïne schieten te hulp en zijn een toevluchtsoord voor ontheemden en slachtoffers van de oorlog. Vanmorgen collecteren we voor noodhulp in Oekraïne en daarnaast staat er ook een schaal voor de diaconie en het pastoraat.
U kunt natuurlijk ook een bijdrage overmaken naar het bekende rekeningnummer NL92 RABO 0350 2655 93 t.n.v. Diaconie Protestantse Gemeente Oostvoorne. Wilt u de datum van de zondag vermelden en of er eventueel een verdeling is tussen genoemde doelen. U kunt ook bijgaande QR-code gebruiken.
Hartelijk dank voor uw bijdrage.

DE BLOEMEN UIT DE KERK gaan met een hartelijke groet namens de gemeente naar: familie van mw. van Marion - Stolk, Adrie Herlaar, Zwartegatseweg 2

DIENST ZONDAG 14 MEI
Voorganger is ds. Marijke van Selm
Er is geen kinderkerk. Aanvang dienst: 9:30 uur

DE KERK IS OPEN!
De kerk is weer elke zaterdag open van 11.00 tot 15.00 uur.
U bent van harte welkom om een kaarsje te branden, in stilte te zitten, voor een gebed of gewoon om even in de kerk te zijn. Loop gerust binnen, we zien u graag.

Er is weer een nieuw blog:  HERDENKEN

JARIGEN KOMENDE WEEK
zondag Mevr. C. Visser-Haitsma
Mevr. A. Poldervaart
Mevr. E.M. Nederlof-van der Velden
Dhr. A. Romers
maandag Mevr. D. Sap
woensdag Mevr. S.M. Heij
donderdag Dhr. B.A. van Balen
Dhr. J. Zoetemeijer
vrijdag Mevr. Q.J.M. Venema-van Walsum
Mevr. A.T. van der Poel-Varekamp
Mevr. L. Oorschot-van de Zande
zaterdag Mevr. N.A. van Toledo-Kruik
Dhr. I.A.L. Klok
Dhr. C.D. Mol
Allemaal van harte gefeliciteerd!

***************************************************************************
DIRECT NAAR: