PGO Nieuwsbrief 2023 - 27 januari 2023

ZONDAG 22 JANUARI
Voorganger is ds. Albi Baan - Slot
Organist: Ron van Halen
Er is zondag geen kinderkerk
Aanvang dienst: 10:00 uur
Liturgie

COLLECTE - Zondag 29 januari 2023: Kerk in Actie - Zending Zambia.
Maatjes voor gezinnen zonder ouders. Meer dan 20.000 gezinnen in Zambia zijn ouderloos. Het zijn gezinnen met kinderen onder de 18 jaar als gezinshoofd. Lange tijd zorgden opa’s en oma’s voor deze kinderen, nadat hun ouders aan aids waren overleden. Maar als die ook overlijden, staan deze kinderen er alleen voor. De Raad van Kerken in Zambia stimuleert lokale kerken om naar deze kinderen om te zien. Kerkleiders en maatjes worden getraind om hen te begeleiden en praktisch te ondersteunen.
Naast de collecte voor Zending in Zambia staat er een schaal voor kerk en het pastoraat.
U kunt natuurlijk ook een bijdrage overmaken naar het bekende rekeningnummer
NL92 RABO 0350 2655 93 t.n.v. Diaconie Protestantse Gemeente Oostvoorne.
Wilt u de datum van de zondag vermelden en of er eventueel een verdeling is tussen genoemde doelen.
Hartelijk dank voor uw bijdrage.

SCAN DE QR-CODE om te betalen voor de collecte van de zondag.
Gebruik de Camera App op je telefoon.
Of klik HIER

DE BLOEMEN UIT DE KERK gaan zondag met een hartelijke groet namens de gemeente naar mw. Joke de Graaf-van der Wagt, Slotlaan 30

DIENST ZONDAG 5 FEBRUARI
Voorganger is ds. Piet Schelling
Aanvang dienst: 10:00 uur

ZEGELTJES ACTIE PLUS VOOR EEN BOODSCHAPPENPAKKET.
Beste mensen,
Vanaf 4 december vorig jaar (tm 25 februari a.s.)  krijgt u bij uw aankopen zegeltjes om een boodschappenpakket bij elkaar te sparen.
Als het u niet lukt om een kaart vol te krijgen, of u zelf geen belangstelling heeft voor een doos, wilt u dan aub uw zegeltjes doneren zodat we iemand anders blij kunnen maken met een extraatje?
Het pastoraat zal, in overleg met de diaconie, er zorg voor dragen dat de pakketten goed terecht komen.

U kunt de zegeltjes in de rode schoenendoos deponeren. De doos staat rechts in de kerkzaal, meteen waar u binnenkomt. Als u niet naar de kerk, de inloop of de weeksluiting komt neem dan contact met ons op via onderstaande nummers.

Alvast hartelijk bedankt namens de diaconie en het pastoraat!
Janneke Eggink - 06 22 56 75 60
Liesbeth van Wijnen – 06 29 18 44 74
pastoraalteam@kerkoostvoorne.nl

ACTIE KERKBALANS 2023
Halverwege januari zijn er 361 brieven en 273  e-mails verstuurd met daarin het verzoek om het toezeggingsformulier voor uw vrijwillige bijdrage 2023 zo spoedig mogelijk in te vullen en te retourneren.
Een aantal leden heeft daar al gehoor aan gegeven, waarvoor hartelijk dank.
Het is voor de Commissie van Kerkrentmeesters van groot belang te weten met welk bedrag er dit jaar gewerkt kan worden.
Dus willen we graag ook uw formulier ontvangen!

Zoals u ziet moeten er door vrijwilligers nog steeds heel veel brieven aan huis bezorgd worden. Daarom het dringende verzoek, als u in het bezit bent van een e-mailadres, stuur het door. Voor u een kleine moeite, maar voor ons scheelt het veel werk.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Peter Eggink

Mevr. I. de Wal-de Rijke
Dhr. L.B. Verweel
Mevr. E. Emmerzael-Bezuijen
Allemaal van harte gefeliciteerd!

***************************************************************************
DIRECT NAAR: