zondag 22 december 2019

15:00  - 16:30
Locatie:
 Dorpskerk

Op zondag 22 december geeft Jolanda Zwoferink een kerstconcert in De Dorpskerk van Oostvoorne.
De sopraan Jolly Valstar en de blokfluitiste Ineke Helder verlenen hun medewerking.
Op het programma staan kerstwerken van o.a. Bach, Dandrieu,  Loeillet, Reger en Zwart.
"Het kerstconcert bij kaarslicht is een traditie geworden, waarbij natuurlijk muziek maar ook de gezellige ontmoeting na afloop een belangrijke rol spelen," aldus Zwoferink. "Het Bätz-orgel in de Dorpskerk is een prachtig instrument en leent zich uitermate goed voor concertspel. Bij het kerstconcert wil ik graag kerstmuziek uit diverse stijlperioden  ten gehore brengen, na afloop is er een gezellig samenzijn met een hapje en drankje." Het concert is gratis toegankelijk.

Aan het einde is er een collecte ter bestrijding van de onkosten.
Zondag 22 december, aanvang 15.00 uur.

Wanneer u graag wilt komen maar door vervoersproblemen niet kunt, schroom dan niet contact op te nemen met Liesbeth van Wijnen.