zaterdag 3 augustus 2024 t/m zaterdag 31 augustus 2024

15:00  - 16:00
Locatie:
 Dorpskerk

Het concertseizoen is weer begonnen.
Ook dit seizoen is er een vijftal concerten op ons monumentale Bätz-Friedrichsorgel gepland, en wel op zaterdagmiddagen (15.00 uur) in onze Dorpskerk.
Het eerstkomende concert wordt gegeven door Bert den Hertog op 6 juli a.s. Op zijn programma staan werken van Frescobaldi, Clérambault, J.S. Bach, Micheelsen, Monnikendam, Draper en een werk uit het 'Haags Orgelboek'. Kortom, een zeer gevarieerd programma.
De toegang is zoals elk jaar gratis (er is wel een collecte aan de uitgang ter bestrijding van de kosten).
Na afloop kan er onder het genot van een drankje en een hapje nog wat worden nagepraat.

De volgende concerten zijn op de zaterdagen:
  • 3 augustus (Aart v.d.Gronden/Elly Bakker)
  • 17 augustus (Wim Does)
  • 31 augustus (onze organiste/cantrix Jolanda Zwoferink).

Daarenboven zullen op Open Monumentendag zaterdag 14 september Ron van Halen (rond 11 uur) en Jolanda Zwoferink (15 uur) het orgel laten klinken!!!
Wij hopen dat het lekker druk gaat worden.
Jolanda Zwoferink / Hans Hoedemaker.