zaterdag 2 november 2019

zaterdag 2 november 2019
Tijdstip:
 18:30  - 20:00

Wereldwijd worden (oorspronkelijk in de Roomse traditie) op deze dag overledenen herdacht.

Er kan een kaarsje gebrand worden of gewoon stil te zijn, even mijmeren in de tijd.
Even stil staan bij het leven van een overleden dierbare, (recent of al langer geleden) bij uw eigen leven en dat van mensen om u heen of de ‘mensen zonder naam’ die gestorven zijn door het geweld in onze wereld.

Zaterdag 2 november is de kerk open van 18.30 tot 19.30 uur en is er om 19.30 tot ongeveer 20.00 uur een vesper.
In de vesper worden stilte en muziek afgewisseld met gesproken woorden.

Ds. Helene Perfors gaat voor en Elly Bakker en Aart van de Gronden verzorgen de muzikale medewerking.