Agenda Dorpskerk
« vorige  |  april 2020  |  volgende »

Woensdag 1 april 2020 Kerk open voor gebed of ....om stil te zijn
Tijdstip: 12:00  - 16:00

Net als woensdag 18 maart is de kerk open om mensen de kans te geven in gebed hun zorgen en ongerustheid neer te leggen bij God en zegen te vragen voor het werk van ieder die in deze onzekere tijden zorgdraagt voor anderen.

Op woensdag 18 maart werd dat voor het eerst georganiseerd door MissieNederland, de Raad van Kerken in Nederland, de Evangelische Omroep, Groot Nieuws Radio en de ChristenUnie een Dag van Nationaal Gebed.
Dit in verband met de wereldwijde uitbraak van het coronavirus.

Als kerkoostvoorne willen wij dit graag voortzetten zolang als dat nodig is en zolang als dat kan.

Woensdag 1 april 2020 Vergadering Jeugdoverleg
Locatie: Consistorie Dorpskerk
Tijdstip: 20:00  - 21:30

Maandag 6 april 2020 CvK
Locatie: Consistorie boven
Tijdstip: 19:30  - 21:00

Woensdag 8 april 2020 Kerk open voor gebed of ....om stil te zijn
Tijdstip: 12:00  - 16:00

Dit in verband met de wereldwijde uitbraak van het coronavirus.

Woensdag 8 april 2020 KR vergadering
Locatie: Consistorie Dorpskerk